Prekių katalogas

Garantinis aptarnavimas ir prekių grąžinimas

  • GARANTINIS APTARNAVIMAS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS

    Pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo-pardavimo sutarties per 14 dienų nuo prekės įsigijimo momento, pristatę norimą grąžinti prekę į parduotuvę, kurioje prekė buvo įsigyta. Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.
    Kokybiška prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, jei tokia buvo išrašyta.
    Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos kokybiškos prekės.

     

    Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:

    • Prekes galite grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo dienos.
    • Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, išsaugotos jos vartojamosios savybės bei nepraradusi prekinės išvaizdos.
    • Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais.
    • Grąžinant prekę būtina pateikti pirkimo čekį.
    • Už prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei grąžinama prekė nėra visos komplektacijos, prekė nepriimama.
    • Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
    • Prekes garantiniam aptarnavimui galima pateikti parduotuvėje, iš kurios pirkote. Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos, nurodomi prekių pakuotėse ir gali skirtis priklausomai nuo gamintojo ir nuo mūsų nepriklauso.

    Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Prekių grąžinimas (keitimas) vykdomas vadovaujantis LR nustatytais įstatymais ir teisės aktais. Daugiau informacijos rasite čia.

    Brokuotos arba ne visos komplektacijos prekių grąžinimo sąlygos:

    Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar ne visos komplektacijos prekės, tai padaryti gali parduotuvėje, iš kurios buvo įsigytos prekės.

     

    Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

    Prekės trūkumą ar kitą priežastį, dėl kurios įsigytą prekė netenkina vartotojo.
    Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas arba pirkimo-pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
    Jeigu vartotojas nepateikia prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti prašyme nurodyti vartotojo reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
    Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

    Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.
    Ne visos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.
    Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
    Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas raštu per 14 dienų